Potisk na igelitové tašce dokáže oslovit
Igelitové tašky prošly od svého vzniku dlouhým a velmi pestrým obdobím. V tehdejším Československu se zejména v 70. a 80. letech staly symbolem vzdoru proti stávajícímu systému a vyjádřením touhy po konzumním stylu života, který převládal v západní Evropě. Lidem scházela volnost, neměli tolik možností k seberealizaci a tašky z polyetylenu s nápisy ve stylu „Marlboro“, „Parmalat“ nebo „Denim“ byly alespoň náplastí na pochroumané sebevědomí.
Po otevření hranic a pádu železné opony se „igelitky“ stáhly do ústraní a kdo je nosil, byl považován za „homeless“. Zavazadla z tenkého plastu pak zaujala pevné místo zejména v nákupních centrech a obchodech s potravinami. Své místo na slunci si tašky začaly budovat až o pár let později v souvislosti s rostoucím počtem soukromých firem, které v rámci prosperity začaly s propagací svých výrobků a služeb a „igelitky“ byly k tomu ideálním prostředkem.
Všimnete si jí na první pohled
Před několika lety proběhl průzkum, který zjišťoval, na co nejvíce zaměřujeme svou pozornost při pohybu na ulici. Výsledky byly zajímavé. Na prvním místě to bylo cokoli, co sestává z velmi kontrastních barev, a rovněž křiklavé a velké nápisy. Jestliže totiž obléknete nevýrazné šedé triko a kalhoty a nasadíte si tyrkysovou kšiltovku, každý se jí všimne. Stejného výsledku docílíte i tehdy, jdete-li po ulici v černém oděvu a v ruce držíte žlutou igelitovou tašku s modrým nápisem.
Málokdo ji přehlédne. Tohoto triku také využívají někteří módní návrháři a zájemci o reklamní propagaci. A právě potisk igelitových tašek zde může sehrát klíčovou roli.
Vše záleží na návrhu a vhodně zvolené barvě, velikosti fontu a také samotné velikosti zavazadla. Ideální kombinace barev je bílá nebo žlutá s modrou, zelenou a červenou a pokud možno nekombinovat více než dvě nebo tři barvy. Potisk igelitových tašek Betmarks musí být především stručný, jasný a výstižný.